Site Meter

Milla Jovovich and Julia Restoin Roitfeld fronts Summer Globalista campaign by Chic Outlet Shopping®

By  |  0 Comments

Chic Outlet Shopping®, the Collection of luxury outlet Villages by Value Retail, will launch its new summer ‘Globalista’ campaign on 1 June, which is set to thrill lovers of travel, fashion and luxury destination shopping.

As part of the campaign, Chic Outlet Shopping® has created a one-of-a-kind film directed by world-renowned photographer Mary McCartney and starring international style icons – US model and reigning queen of Hollywood action films Milla Jovovich, and art director Julia Restoin Roitfeld.

The short film offers a glimpse into the lives of jet-setting ‘Globalistas’ – the sophisticated world travellers who love to shop for fashion wherever they are in the world – trailblazing through the Chic Outlet Shopping® Villages and the famous sights of some of the most coveted cities in Europe.

Watch the film at ChicOutletShopping.com/globalista and take a peek at behind the scenes footage of Milla and Julia. Read exclusive interviews with the starring pair who reveal their travel essentials and favourite brands at the Chic Outlet Shopping® Villages.

World-leading luggage maker Samsonite® has partnered with Chic Outlet Shopping® as part of the campaign to create travel-themed art installations. International artists will customise iconic pieces of Samsonite luggage displayed as installations in each of the nine shopping Villages. Chic Outlet Shopping® will also be giving away ten sets of Samsonite luggage items as well as gift cards worth 2,000 to spend in the Village.

The ‘Globalista’ campaign was led by former Wallpaper* fashion director and now artistic director of Value Retail, Kim Andreolli.

The celebration of the ‘Globalista’ will continue at the Villages, each serving up a selection of irresistible promotions, exclusive events and activities throughout the summer months. Discover the world of the Chic Outlet Shopping® Villages and indulge in an adventure of Europe’s must-visit destinations where moments of discovery, surprise and delight come alive through truly unique shopping experiences.

“شيك أوتليت شوبينغ” Chic Outlet Shopping®، مجموعة القرى الفاخرة للتسوق بإدارة “فاليو ريتايل”، ستطلق في ۱ يونيو حملتها الصيفية الجديدة بعنوان Globalista والمخصصة لعشّاق السفر والموضة والتسوق في وجهات فاخرة.

وكجزء من هذه الحملة، أعدّت “شيك أوتليت شوبينغ” Chic Outlet Shopping®فيلماًفريداً من نوعه من إخراج المصوّرة المشهورة عالمياً “ماري ماك كارتني” وبطولة رمزين عالميين من رموز الأناقة، هما عارضة الأزياء الأميركية والممثلة “ميلا جوفوفيتش”، والمديرة الفنية “جوليا ريستوين رويتفلد”.

يقدّم الفيلم القصير لمحة عن حياة الأثرياء Globalistas، وهم المسافرون الأنيقون عاليّ الثقافة الذين يعشقون السعي خلف الموضة في أيّ مكان في العالم، ويتجوّلون في أنحاء قرى “شيك أوتليت شوبينغ” Chic Outlet Shopping®والمعالمالشهيرة في بعض المدن الأوروبية التي تحظى بأكبر عدد من الراغبين في زيارتها.

شاهدوا الفيلم على موقع ChicOutletShopping.com/globalista واطّلعوا على صور لـ”ميلا” و”جوليا” في الكواليس. اقرأوا مقابلات حصرية مع النجمتين اللتين تكشفان عن مستلزمات السفر الخاصة بهما والماركات المفضّلة لديهما في قرى “شيك أوتليت شوبينغ” Chic Outlet Shopping®.

أما الجدير بالذكر فهو إبرام شركة “سامسونايت” Samsonite الرائدة عالمياً في تصنيع حقائب السفر شراكة مع “شيك أوتليت شوبينغ” Chic Outlet Shopping®كجزء من الحملة الإعلانية من أجل ابتكار أشكال فنية مستوحاة من موضوع السفر. سيعمل فنانون عالميون على تصاميم خاصة من حقائب “سامسونايت” Samsonite المعروضة في كل من قرى التسوّق التسع وذلك بأسلوبهم الخاص. كما ستقدّم “شيك أوتليت شوبينغ” Chic Outlet Shopping®عشرة أطقم من حقائب “سامسونايت” Samsonite إضافة إلى بطاقات هدايا تُقدر قيمتها بـ ۲۰۰۰ يورو للتسوق في القرية.

أدارت حملة Globalista “كيم أندريولي” مديرة تحرير قسم الموضة السابقة في مجلة “وولبايبر*”، وحالياًمديرة التصميم والفنون لدى “فاليو ريتايل”.

ستتواصل فعاليات حملة Globalista في القرى، وستقدّم كل منها مجموعة منتقاة من العروض الترويجية التي لا تُقاوم، والفعاليات والنشاطات الاستثنائية طيلة أشهر الصيف. اكتشفوا عالم قرى “شيك أوتليت شوبينغ” Chic Outlet Shopping®واستمتعوا بمغامرة في الوجهات التي لا بد من زيارتها في أوروبا حيث تعيشون لحظات غنية بالاكتشافات والذهول والسعادة من خلال تجارب تسوّق استثنائية.

Leave a Reply