Site Meter

VIDEO: Anna dello Russo x H&M launch in Paris

By  |  1 Comment

Fashion’s glitterati banded together in an amazing launch event for Anna dello Russo’s much anticipated accessories line for H&M in Paris last week. Held at famed cabaret nightclub Paradis Latin, the threatrical presentation echoed AdR’s characteristically ostentatious pieces for the Swedish fast-fashion brand.

The glitzy party married fashion, performance and a live showcase by music star Azealia Banks. Friends and fashionistas, including Olivier Theyskens, Rachel Zoe, Jefferson Hack, Poppy Delevingne, Peter Dundas and super models Karlie Kloss, Constance Jablonski, Liya Kebede and Isabeli Fontana gathered to celebrate. Watch the highlights from Paris Fashion Week SS2013′s must-attend party below.

Staying true to AdR’s belief that fashion is something that makes you dream, the eccentric party was the perfect backdrop to present the unabashedly glamorous, playful line of jewelry, shoes and accessories that Anna Dello Russo designed for H&M, which will be on sale from October 4, 2012, in 140 stores worldwide and online.

“We wanted to give the guests an unforgettable experience: an ever-evolving night that started on the red carpet and ended on the dancefloor. We created an amusing cabaret show that, while being pure Parisian entertainment, could also function as a metaphor of the carousel of fashion. There was a vogueing performance, too, and I had an army of mini AdR around me, wearing the collection, just for the sake of something unexpected. Excess for me means success”, says Anna Dello Russo.

اجتمع اسمان عريقان بعالم الموضة في حدث منتظر، فأطلقت آنا ديلو روسو مجموعة أكسسوارات من توقيعها لصالح سلسلة متاجر H&M في باريس الأسبوع الماضي. وأقيم حفل للمناسبة في النادي الليلي الشهير “باراديس لاتين” حيث عكس التقديم المسرحي المتميز توهج للأكسسوارات التي صممتها لصالح الماركة السويدية.

وأحيت حفل الموضة البرّاق المتزاو ج مع الموسيقى، النجمة أزياليا بانكس التي تألقت بعرض مباشر على المسرح. وحضر الحفل أيضاً باقة من المشاهير من عالم الموضة والفن بالإضافة إلى عدد من الأصدقاء بينهم أوليفييه ثيسكينو وريتشل زوي وجيفيرسون هاك وبوبي ديليفاين وبيتر دونداس وعارضات الأزياء كارلي كلوس وكونستانس جابلونسك وليا كيبيدي وإزابيلي فونتانا.

اضغطي على الشريط أدناه لتشاهدي أجمل المقتطفات من الحفل الأكثر رواجاً خلال الأسبوع الموضة في باريس SS2013.

لطالما آمنت ديلو روسو أن الموضة هي الطريق إلى الحلم، لهذا السبب اختارت أن يكون الحفل االبرّاق منصّةً ملائمةً للكشف عن هذه المجموعة اللامعة من المجوهرات والأحذية والأكسسوارات التي صممتها خصيصاً لزبائن  H&M، على أن تتوفر في 140 متجر حول العالم وعلى الانترنت ابتداءً من 4 تشرين الأول/أكتوبر .

وقالت ديلو روسو في حديث عن الحفل “أردنا أن يخوض الضيوف تجربةً لا تُنسى، فقضوا ليلةً خالدة بدأت على السجادة الحمراء لتنتهي في ساحة الرقص. لقد قدمنا عرض كباريه مبهر في جوّ استعراضي باريسي بامتياز، ما يعكس تميز الموضة”.

وأشارت إلى أن الحفل تخلله رقصات الفوغ كما أنها رأت نفسها محاطةً بشبيهات صغيرات لها يتزينّ بالمجموعة الجديدة. وتابعت “الفائض بالنسبة لي يعني النجاح”.