Site Meter
140930_wizz_Dubai banner_728x90_stat1008

Anna dello Russo for H&M: Over the top accessories coming your way

By  |  0 Comments

It was only a matter of time before Anna dello Russo collaborated with a clothing company that went beyond the usual Carine Roitfeld thing – meaning styling campaigns, windows and look books.

In our interview with the VOGUE Nippon fashion director during her trip to Dubai to promote her eponymous fragrance, we asked her, what’s next for the Anna dello Russo brand?

Obviously, she couldn’t give details, but an expansion was on the horizon. And that expansion is now here, coming in the form of an over-the-top accessories range for Swedish fast-fashion house H&M.

Available from October 4, 2012, at the peak of the global fashion weeks tour, in around 140 stores worldwide and online. The collection features jewelry, sunglasses, shoes and bags and a trolley allowing H&M customers uniqueness at an affordable price.

“I am excited by this collaboration: this is the first time H&M involves a Fashion Director in a special project. This is the sign of an important evolution in fashion, and I am both thrilled and humbled to be the one chosen to lead it,” says Anna Dello Russo.

“I wanted to create precious accessories that are impossible to find. As a stylist I know accessorization is essential; it is the personal touch to any outfit. With these pieces everybody can have fun, turning an ordinary day into a fantastic fashion day,” she added.

Excited to find out more on Anna dello Russo for H&M? Check out the video below.

كان الأمر كله مسألة وقت قبل قيام أنا ديلو روسو بالتعاون مع شركة ملابس التي تخطت أسلوب كارين روتيفلد التقليدي في العمل وذلك من حيث حملات التصميمات، وواجهات المحلات ، ومجموعة صور اللوك بوك.

في الحديث الذي أجريناه مع مديرة قسم أازياء نيبون فوج أثناء رحلتها لدبي لترويج عطرها المسمى باسمها وسألناها ما الجديد لماركة آنا ديلو روسو ؟

وبالطبع لم تكن لتفصح عن التفاصيل ولكنها لمحت بأن هناك توسعا جديدا يلوح في الأفق ، وهذا التوسع الجديد موجود هنا الآن ويأتي في شكل مجموعة متنوعة من الإكسسوارات الفاخرة لبيت الأزياء السويدي H&M الذي ينقل منتجاته مباشرة من عروض الأزياء إلى المتجر .

وهي موجودة في 4 أكتوبر 2012 في ذروة جولة أسابيع الموضة العالمية ،وهي متوافرة في حوالي 140 متجرا في جميع أنحاء العالم وعلى الإنترنت.تقدم هذه المجموعة مجوهرات، نظارات شمس، أحذية وحقائب يد، وعربة مشتريات لتعطي فرصة لزبائن H&M للاستفادة بالمنتجات الفريدة والتميز الشخصي بسعر معقول.

وقد ذكرت أنا ديلو روسو ” أنا متحمسة لهذا التعاون، فهذه هي أول مرة يشرك H&M مدير قسم الأزياء في مشروع خاص وهذا علامة على تطور هام في عالم الأزياء. أنا شغوفة و متواضعة في نفس الوقت لكوني واحدة من الذين وقع الاختيار عليهم ليقودوا ذلك”، وأضافت ” لقد أردت اختراع إكسسوارات ثمينة التي لا يمكن أن توجد في أي مكان آخر، فأنا كمصممة أعلم جيدا مدى أهمية وضرورة التحلي بالإكسسوارات فهي اللمسة الشخصية لأي ملابس، وبهذه القطع يمكن للجميع أن يستمتعوا ويحولون أي يوما عاديا إلى يوم موضة رائع”.

هل أنت شغوفة لتتعرفي على المزيد عن آنا ديلو روسو و H&M شاهدي الفيديو أدناه.

Leave a Reply